SPedro em transição: apresentação

2
Cria novas relaçons A Transiçom é un maravilhoso instrumento de recuperaçom das relaçons entre as pessoas, e entre as pessoas e o ambiente em que vivem. Encurta distâncias O objetivo é criar comunidades solidárias e fortes, repensando os nossos recursos energéticos e recursos básicos da comunidade (bens, alimentos e serviços) Fácil de levar Caminhar para umha comunidade que re- siste ou se transforma positivamente fren- te à crise económica e ambiental Todos os caminhos levam a... ...mudar o modo de vida baseado na disponibilida- de de petróleo, noutro no que a nom dependência do petróleo e a relaçom de cooperaçom seja a base. Umha ideia incrível A primeira Cidade em Transiçom nasceu na Inglate- rra no 2006. Depois, graças ao boca a boca criou-se o Movimento da Transiçom, agora ativo a nível global. Fácil de utilizar Projetos práticos, factíveis com decisons tomadas desde abaixo. Construir redes solidárias e fortes entre as pessoas dumha comunidade. Estimula a criatividade A Transiçom celebra a espontaneidade, a diversi- dade e nom quer ser normativa. Categorizar a s iniciativas de Transiçom em etiquetas separadas é como tentar pendurar umha gelatina dum muro... Contribui à mudança Se pensas que pode ser útil que no teu grupo, comu- nidade, associaçom se afrontem estes assuntos, podes pôr-te em contacto connosco e propor um encontro. [email protected] QUE É ISSO DA TRANSIÇÃO? Se já liches isto recicla-me, passa-me a outra pessoa!

Transcript of SPedro em transição: apresentação

Page 1: SPedro em transição: apresentação

Cria novas relaçonsA Transiçom é un maravilhoso instrumento de recuperaçom das relaçons entre as pessoas, e entre as pessoas e o ambiente em que vivem.

Encurta distânciasO objetivo é criar comunidades solidárias e fortes, repensando os nossos recursos energéticos e recursos básicos da comunidade (bens, alimentos e serviços)

Fácil de levarCaminhar para umha comunidade que re-siste ou se transforma positivamente fren-te à crise económica e ambiental

Todos os caminhos levam a......mudar o modo de vida baseado na disponibilida-de de petróleo, noutro no que a nom dependência do petróleo e a relaçom de cooperaçom seja a base.

Umha ideia incrívelA primeira Cidade em Transiçom nasceu na Inglate-rra no 2006. Depois, graças ao boca a boca criou-se o Movimento da Transiçom, agora ativo a nível global.

Fácil de utilizarProjetos práticos, factíveis com decisons tomadas desde abaixo. Construir redes solidárias e fortes entre as pessoas dumha comunidade.

Estimula a criatividadeA Transiçom celebra a espontaneidade, a diversi- dade e nom quer ser normativa. Categorizar a s iniciativas de Transiçom em etiquetas separadas é como tentar pendurar umha gelatina dum muro...

Contribui à mudançaSe pensas que pode ser útil que no teu grupo, comu-nidade, associaçom se afrontem estes assuntos, podes pôr-te em contacto connosco e propor um [email protected]

que é ISSO DA Transição?

Se já liches isto recicla-me, passa-me a outra pessoa!

Page 2: SPedro em transição: apresentação

EsTá FErvEndo o bairro dE s. PEdro!! ... e as iniciativas nom param de medrar. s.Pedro em Transiçom tenta introduzir nas dinâmicas do bairro os conceitos e práticas de comunidade en transiçom, participaçom, sustentabilidade... Em fim, seguir a trabalhar na ideia da necessidade de tecer e reforçar as ligaçons e as redes sociais na transformaçom das nossas vidas, dos nossos hábi-tos, relaçons, sociedades...vaia, um pequeno grao mais para tentar mudar o mundo.

as primeiras «pequenas-grandes» atividades que pensamos em partilhar com o resto das vizinhas e transeuntes do bairro som um obradoiro de elaboraçom de sabom e um mercado de troco. Pequenas porque demandam poucos recursos humanos e materiais e grandes porque recolhem muitos dos princípios que nos movem.

Ficades todas convidadas a participar deles e aproveitar para conhecer um bocadinho mais o projeto.

Obradoiro de elaboraçom de sabom 17:30 | Mercado Entre lusco e fusco, Pracinha da igrejanom é preciso sair do bairro, nem umha grande inversom para elaborar nós mesmas, com a forma, o aroma, as dimen-sons, etc. que queiramos um produto de uso habitual aprovei-tando o azeite usado dos comerciantes do bairro, das nossas cozinhas, etc. Que vos parece um sabom «eau de kebab», ou de churro!? ;)

Mercado de troco 18:30 | Mercado Entre lusco e fusco, Pracinha da igrejaEm colaboraçom com verdegaia e a asociaçom Mámoa de pro-lactaçom materna proponhemos-vos um mercado de tro-co com a temática das crianças no qual intercambiar objetos relacionados com a criança. ademais, convidamos-vos a que expliquedes a história dos objetos que queredes trocar: frente à acumulaçom de bens de consumo, apostamos em revalori-zar e buscar as vivências que se escondem nos objetos.

s.Pedro em Transiçom